MEM (Marketing Equipment Management) Admin
állásajánlat

Munkavégzés helye:
Budapest
Munkaidő:
8 óra
Munkaviszony:
Határozatlan idejű

MEM (Marketing Equipment Management) Admin

MEM (Marketing Equipment Management) Admin

pozícióba várjuk jelentkezésed Magyarország piacvezető, magyar és külföldi tulajdonban lévő multinacionális vállalatához a Szentkirályi Magyarországhoz. 

 

A pozícióhoz tartozó feladatok:

  • MEM Supervisor támogatása az ad-hoc és rendszeres riportok, kimutatások elkészítésében
  • A beérkező MEM (hűtők, postmixek, vendingek) és nagyértékű POP (napernyők, asztalok és székek) eszköz igények feldolgozása, munkalapok és eszközkihelyezési nyomtatványok elkészítése
  • Munkalapok és eszközkihelyezési nyomtatványok szerviz és logisztikai partner részére elküldése
  • Munkalapok és eszközkihelyezési nyomtatványok visszaérkeztetése, adminisztrálása
  • Eszközmozgások rendszerben (SAP) történő rögzítése
  • Eszközmozgási elszámolások ellenőrzése, jóváhagyásra továbbítása
  • POSTMIX&VENDING eszközökkel kapcsolatos szervízigény hívások (partner és sales) fogadása, azok kiosztása belső és külső szervíztechnikusoknak
  • HŰTŐ eszközökkel kapcsolatos szervízigény hívások (partner és sales) fogadása, azok kiosztása külső szervíztechnikusoknak
  • Kiadott szervízmegbízások visszaérkező munkalapjainak ellenőrzése, a szervíztevékenységhez tartozó elszámolások visszaigazolása, szükség esetén korrigálása
  • Ügyfélelégedettségi hívások napi szintű lebonyolítása, a megadott terveken belül
  • Eszközselejtezési folyamat támogatása
  • MEM csapat szükséges napi adminisztrációjának támogatása
  • Éves és egyedi audit lapok adminisztrációja a rendszerben, megvalósulás ellenőrzése a Nem Teljesítő Eszköz riportban
  • Területi eszközkészlet nyomon követése és MEM Supervisor támogatása a készletgazdálkodásban

A pozíció betöltéséhez szükséges:

  • MS Office (Excel, Word) ismerete
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • Középfokú végzettség
  • Rugalmasság, nyitottság, dinamizmus

A pozíció betöltéséhez előny:

  • SAP ismeret
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Éves br 350 000 Ft cafateria
  • Éves vállalati 5%-os bónusz
  • Home office lehetőség
  • Nyílt tréningek, a vállalat saját belső trénerével
  • Piacvezető, hazai gyökerekkel rendelkező, stabil hátterű nemzetközi vállalat nyújtotta biztos háttér
  • Modern, kiválóan megközelíthető munkakörnyezet
  • Iskolakezdési támogatás az iskolás korú gyermekek szüleinek
  • Teljes körű élet-, betegség és baleset biztosítás
  • Kedvezményes dolgozói termékvásárlás

 

 

Érdekesnek találod ezt a lehetőséget?
Úgy érzed alkalmas vagy a feladatok ellátására?

Jelentkezz most!

Az állás alapinformációi

  • Munkaterület: Trade marketing
  • Pozíciószint: Beosztott
  • Szükséges tapasztalat: 0-1 év
  • Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást
  • Műszakrend: általános, irodai
Add tovább

Úgy érzed, Te nem vagy alkalmas erre a pozícióra, de ismersz valakit aki igen? Hálásak lennénk, ha megosztanád vele ezt a hirdetést. Megosztási lehetőségek:

Megtekintés térképen:

Kérdésed van az állás kapcsán?

Kérdezd kollégáinkat erről az állásról:

Kapcsolatfelvétel »

Egy csepp gondoskodás

Érdekel, hogy milyen az élet a Szentkirályinál?
Beszéljenek helyettünk a kollégáink: nézd meg, mit mondanak a nálunk dolgozó szakemberek a munkájukról és cégünkről.
Minden olyan információt megtalálsz karrierportálunk oldalain, amelyek szükségesek lehetnek ahhoz, hogy eldöntsd, szeretnél-e velünk / nálunk dolgozni.